Hledání zaměstnanců

VY HLEDÁTE, MY NAJDEME.

Hledání kvalitních zaměstnanců je často zdlouhavé, frustrující a nákladné. Budeme hledat za vás a převezmeme celý proces výběru. Naši personální experti zanalyzují vaše specifické potřeby a využijí našich kontaktů a partnerů, aby na portálech a v médiích nalezli ideální tým.

Výhody pro zaměstnavatele:

  1. Společně specifikujeme požadavky na danou pozici.
  2. Čerpáme z naší široké databáze kandidátů.
  3. Pozici inzerujeme cíleně na pracovních portálech a v dalších médiích.    
  4. S naším personálním konzultantem proběhne první pohovor, kdy kandidáta důkladně prověříme, otestujeme jeho jazykové znalosti a zjistíme reference.
  5. Doporučíme vám vhodné kandidáty a po konzultaci zajistíme pohovor u vás ve     firmě.   
  6. Fakturace proběhne až po nástupu vybraného kandidáta.
  7. Nadále s vámi zůstáváme v kontaktu, protože zpětná vazba je pro nás důležitá.

Jak se můžete ucházet o pozici a jak celý proces probíhá?

Vše začíná zasláním životopisu. V případě, že vyhovujete nabízené pozici, vás pozveme na pohovor. K dispozici budou potřebné informace o dané pracovní pozici i o společnosti. Ověříme také vaše zkušenosti, jazykové znalosti a celkové splnění požadovaných kritérií. Připravíte se s námi na pohovor u zaměstnavatele, vylepšíme životopis i motivační dopis a v případě zájmu o poptávanou pozici vás doporučíme klientovi a následně sjednáme pohovor. Personální konzultant s vámi bude v kontaktu po celou dobu výběrového řízení a po jeho ukončení poskytne pozitivní i negativní zpětnou vazbu tak, abyste zvýšili šance při dalším výběrovém řízení.



Nastavení cookies