Hledání zaměstnanců
VY HLEDÁTE, MY NAJDEME.
Hledání kvalitních zaměstnanců je často zdlouhavé, frustrující a nákladné. Budeme
hledat za vás a převezmeme celý proces výběru. Naši personální experti zanalyzují vaše specifické
potřeby a využijí našich kontaktů a partnerů, aby na portálech a v médiích nalezli ideální
tým.
Výhody pro zaměstnavatele:
- Společně specifikujeme požadavky na danou pozici.
- Čerpáme z naší široké databáze kandidátů.
- Pozici inzerujeme cíleně na pracovních portálech a v dalších médiích.
- S naším personálním konzultantem proběhne první pohovor, kdy kandidáta důkladně prověříme,
otestujeme jeho jazykové znalosti a zjistíme reference.
- Doporučíme vám vhodné kandidáty a po konzultaci zajistíme pohovor u vás ve
firmě.
- Fakturace proběhne až po nástupu vybraného kandidáta.
- Nadále s vámi zůstáváme v kontaktu, protože zpětná vazba je pro nás důležitá.
Jak se můžete ucházet o pozici a jak celý proces probíhá?
Vše začíná zasláním
životopisu. V případě, že vyhovujete nabízené pozici, vás pozveme na pohovor. K dispozici budou
potřebné informace o dané pracovní pozici i o společnosti. Ověříme také vaše zkušenosti, jazykové
znalosti a celkové splnění požadovaných kritérií. Připravíte se s námi na pohovor u zaměstnavatele,
vylepšíme životopis i motivační dopis a v případě zájmu o poptávanou pozici vás doporučíme klientovi
a následně sjednáme pohovor. Personální konzultant s vámi bude v kontaktu po celou dobu výběrového
řízení a po jeho ukončení poskytne pozitivní i negativní zpětnou vazbu tak, abyste zvýšili šance při
dalším výběrovém řízení.